Rovnice kávy - ČLOVĚK

Káva je ceněný produkt …

Vzrůstající spotřeba kávy je důležitá i pro hotely, restaurace a kavárny. Jejich zákazníci se naučili rozeznávat kvalitní kávu a opravdu je zajímá, co pijí. Vypadá to jednoduše, servírovat opravdu dobrou kávu spokojeným, loajálním zákazníkům, kteří umí ocenit kvalitu.

A navíc s dobrou marží. Ale to platí pouze pro případ, kdy je schopný podnik udržet odpovídají kvalitu. Musí mít správný produkt, připravený ve správný čas z odpovídajícího vybavení. A za správnou cenu. Ale vše stojí a padá s personálem, který má na starosti přípravu kávy. Pokud je podnik schopný nadchnout, vychovávat a udržet si kvalitní lidi, pak je to snadné.

Jsme dodavatelem, pro kterého je každý, kdo přijde do styku s naší kávou, to nejdůležitější. Jsme připraveni se podělit o naše zkušenosti a pomoci se správnou kávovou motivací.
Víme, že důležitým faktorem je stanovení správné ceny. Pokud řešíme se zákazníkem cenu, nabízíme mu aktualizovanou reálnou cenu.

Znalosti jsou základ …

Dát si kávu je snadné. Ale připravit opravdu dobrý šálek kávy vyžaduje o hodně zkušeností a dovedností než si myslíte. Především, pokud chcete uspokojit více zákazníků v omezeném čase. Pak se dostávají do hry další faktory. Kvalita vody a kvalita mlýnku jsou klíčové. Oba dva faktory jsme schopni otestovat a správně nastavit. Jsme schopni poradit také s výběrem stroje, se správně nastaveným dávkováním pro dosažení správného produktu.

100% šetrné k přírodě …

Už nyní je Lofbergs jedním z největších dovozců Bio a Fair Trade kávy na světě, nicméně cílem je mít do konce roku 2016 100% kávy certifikovanou. A důvod? Zákazník musí mít jistotu, že je tato káva tou nejlepší. Po všech stránkách.

Čtvrtá generace rodinné firmy Lofbergs cítí velkou odpovědnost za všechny lidi, kteří pro ni kávu pěstují i za krajinu a přírodu, kde roste. Dobré sociální a ekonomické podmínky jsou toho součástí. Lofbergs je zakládajícím členem organizace Interantional Coffe Partners (ICP), která zlapšuje životní podmínky pěstitelů kávy na celém světě. Více o těchto projektech na www.coffeepartners.org
A nejenom za ni, za celé prostředí, které svými produkty ovlivňuje. Proto snižuje množství odpadů a jako první ve Skandinávii, například používá kapsle bez obsahu hliníku. Stejný postup uplatnila i na běžné balení kávy, které je také hliníku prosté. Tím jsme od roku 1992 ušetřili už 1.000 tun této suroviny.